mastebahar مست بهار

mastebahar مست بهار

mastebahar مست بهار
mastebahar مست بهار

mastebahar مست بهار

mastebahar مست بهار

آب در پای ترنج و به و بادام روان


آب در پای ترنج و به و بادام روان همچو در زیر درختان بهشتی انهار
عقل حیران شود از خوشه زرّین عنب فهم عاجز شود از حقه یاقوت انار
بندهای رطب از نخل فرو آویزند نخل بندان قضا و قدر شیرین کار
سیب را هر طرفی داده طبیعت رنگی هم بر آن گونه که گلگونه کند روی نگار
پاک و بی عیب خدایی که به تقدیر عزیز ماه و خورشید مسخّر کند و لیل و نهار

سعدی

فریدون‌زندی و‌همسرش‌دربیمارستان


  عکس/فریدون‌زندی و‌همسرش‌دربیمارستان

فریدون زندی ظاهرا درد را پشت سر گذاشته. تصاویر نشان می دهد که او با روحیه است و امیدوار به بازگشت به میادین.

اعتیاد به بارداری!+ عکس

اعتیاد به بارداری!+ عکس

مادری که اکنون هفدهمین فرزند خود را باردار است، هنوز بر این باور است که خانواده او تکمیل نشده است کار این خانواده بسیار عجیب و غریب است که همه را نیز متعجب ساخته است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نامه، این زن که ابتدا دو بار مجبورشده است جنین خود را سقط کند، با استفاده از قرص های باروری اولین فرزند خود را بدنیا می آورد و او اکنون انتظار هفدهمین فرزند خود را می کشد او می گوید من به حاملگی عادت کرده ام.خانم کریستی، قرار است به زودی هفدهمین فرزند او نیز بدنیا آید.
 

 

این زوج خوشحال هم اکنون دارای 9 پسر و 7 دختر هستند. نظر آنها بر این است که دارای بیست فرزند بشوند. تلاش این زوج، که عاشق فرزندانشان هستند بعد از دوبار سقط جنین، با قرص های باروری به سر انجام رسیده و هم اکنون آنها انتظار هفدهمین فرزند خود را می کشند.

۲ سال رابطه بی‌شرمانه دختر

۲ سال رابطه بی‌شرمانه دختر جوان با پسر ۴ و ۱۴ ساله+عکس
به گزارش پلیس پرستار ۲۲ ساله که وظیفه حفظ و نگهداری یک کودک چهار ساله را بر عهده داشت پس از برقراری رابطه نامشروع با کودک و برادر ۱۴ ساله‌اش توسط پلیس دستگیر شد.
باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس لونی بوچارد که اکنون ۲۲ ساله است از سن ۲۰ سالگی به عنوان پرستار کودک در منزل مسکونی مک جونز استخدام شد و از آن پس به برقراری رابطه پنهانی و نامشروع با دو برادر کلینتون و کانکتیکات مبادرت نمود.

پس از آنکه والدین آنان متوجه رفت و آمدهای پنهانی آنان شدند متوجه سو استفاده پرستار از نوجوان خود شدند.

با شکایت آنان از پرستار پلیس لونی بوچارد را به جرم تجاوز به عنف و دستگیر و پس از محاکمه وی در دادگاه به سه سال زندان محکوم کرد.

همچنین کیمی بوچارد مادر لونی بوچار نیز به جرم فروش مشروبات الکی سنگین و ماری جوآنا نیز دستگیر شد و به سه ماه زندان محکوم گردید.

نیکی کریمی: زن در سینمای دفاع مقدس منفعل نیست

نیکی کریمی: زن در سینمای دفاع مقدس منفعل نیست

تصویر زنان در سینمای جنگ، آن هم در جریان جنگ ایران و عراق و شرایطی که بر آن حاکم بوده، موضوعی است با ابعاد مختلف برای تحلیل و بررسی. یکی از چهره‌های شناخته شده‌ای که می‌تواند در این زمینه دیدگاهی قابل تامل داشته باشد، نیکی کریمی است. او بازی در دو فیلم مهم سینمای جنگ را تجربه کرده است: «برج مینو» و «بوی پیراهن یوسف» هر دو ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا.


حاتمی‌کیا یکی از جدی‌ترین فیلمسازان دفاع مقدسی محسوب می‌شود و این دو فیلم را زمانی ساخت که جایگاه او در سینمای جنگ تثبیت شده بود. در هر دوی این فیلم‌ها شخصیت زن داستان نقشی مهم و تاثیرگذار دارد که کریمی مسئولیت ایفای آن را برعهده داشته است. او یکی از ویژگی‌های این شخصیت‌ها را کنشمند بودن آنان می‌داند، به اعتقاد او، داستان فضای آن را فراهم کرد که شخصیت‌های زنی که او در این دو فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس ایفا کرده، تاثیرگذاری و جایگاه ویژه خود را در داستان دارد. او از نگاه یک سویه و منفعل به شخصیت‌های زن در فیلم‌های جنگی ایرانی خودداری می‌کند و معتقد به اهمیت و ارزش آنان در فیلم‌های دفاع مقدس است.
 
ادامه مطلب ...